آزادی

مطالب جدید

آزادی

مطالب جدید

معرفی و آشنایی با دکل دوربین ترافیکی

دکل دوربین ترافیکی از مهمترین انواع دکل های موجود می باشد. دکل دوربین ترافیکی برای کنترل سرعت رانندگان در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی و آشنایی با دکل دوربین ترافیکی

دکل دوربین ترافیکی یکی از مهمترین ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در راهنمایی و رانندگی می باشد که امروزه در سراسر جاده ها و اتوبان های کشورمان و جهان میتوان شاهد استفاده از این دکل ها باشیم. دکل های ترافیکی با داشتن ارتفاع و اندازه های بسیار استاندارد خود، توانایی دید برد بیشتری را دارند و می توان با نصب چند دوربین به آنها، سرعت حجم بیشتری از خودروها را مورد بررسی قرار داد. شما نیز می توانید برای سفارش یکی از بهترین و مقاوم ترین دکل ترافیکی از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام نموده و آن را استفاده کنید. برای نصب دکل دوربین ترافیکی نیز می توانید از افراد با تجربه در این زمینه درخواست کمک داشته باشید.
دکل دوربین ترافیکی

امروزه بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان و کشورمان به دنبال ساخت و طراحی انواع دکل های دوربینی می باشند که هر کدام از این محصولات نیز دارای کاربرد بسیار مختلفی می باشد که شما می توانید روزانه ده ها از این کل ها را مشاهده کنید. یکی از مهمترین آنها، دکل دوربین ترافیکی می باشد که نقش بسیار مهم و حیاتی را در ترافیک داشته و به همین جهت از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. دکل های ترافیکی برای اهداف و منظورهای بسیار متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی

–          نصب دوربین ترافیکی

–          نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی

یکی از مهمترین کاربرد این دکل ها، استفاده از آنها برای نصب دوربین های ترافیکی می باشد به طوری که شما می توانید در سطح شهر و برون شهر شاهد این دکل ها بوده و بی شک از کاربرد آن نیز اطلاع دارید. امروزه پلیس راهنمایی و رانندگی برای حفظ سرعت رانندگان در جاده های مختلف از دکل دوربین ترافیکی استفاده می کنند تا بتوانند با نصب حرفه ای ترین و مدرن ترین دوربین های کنترل سرعت اتومبیل ها، به راحتی رانندگان متخلف را شناسایی کرده و جریمه کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد ویژگی ها و انواع دکل دوربین ترافیکی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تصویر 1
ویژگی دکل دوربین ترافیکی

شرکت ما نیز سعی بر آن دارد تا با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، اقدام به ساخت و طراحی انواع بسیار مقاوم از دکل های ترافیکی داشته باشد. لازم به ذکر است که هر کدام از دکل دوربین ترافیکی دارای ویژگی های و مشخصات به خصوصی هستند که بیشترین تفاوت آنها نیز در میزان ارتفاع و مسافت قابل دید می باشد. از مهمترین و عمومی ترین ویژگی های دکل دوربین ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

–          دامنه برد: کلیه معابر

–          ارتفاع: از 3 متر تا 30 متر

–          دارای صفحه نگهدارنده جعبه برق

–          مشخصات الکتریکی: قابلیت تعبیه، دارای پیچ ارت و دریچه دسترسی

–          پوشش گالوانیزه گرم و رنگ ثابت

–          اتصال قطعات: پیچ و مهره و جوشکاری

–          دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

شما می توانید قبل از خرید دکل دوربین ترافیکی مورد نیاز و نظر خود، در مورد ویژگی های آن اطلاعت لازم را به دست آورده و با خیال راحتی اقدام به خرید داشته باشید. لازم به ذکر است که مقاومت و پایداری این دکل ها از مهمترین ویژگی هایی می باشد که بایستی به آن توجه داشته باشید چرا که نصب این دکل ها در مناطق کوهستانی نیاز به پایداری و مقاومت بسیار بالایی دارد که بایستی به این موضوع توجه کرد.

تصویر 2
انواع دکل ترافیکی

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این امر پرداختیم، امروزه می توان شاهد انواع بسیار متنوعی از دکل دوربین ترافیکی باشیم که هر کدام از شرکت های سازنده سعی بر آن دارند تا بهترین و باکیفیت ترین دکل را طراحی و عرضه نمایند. از مهمترین انواع دکل دوربینی می توان به موارد زیر اشاره کرد

–          دکل های دوربینی چند وجهی ترافیکی

–          دکل های دوربینی لوله ای ترافیکی

–          دکل های دوربینی ماژولار ترافیکی

–          دکل های دوربینی مکعبی ترافیکی

لازم به ذکر است که هر کدام از انواع دکل های ترافیکی با داشتن اشکال و کاربردهای متفاوت خود، توجه بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کرده اند و شما نیز می توانید با توجه به مدل مورد نظر خود سفارشتان را به ثبت رسانده و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از انواع دکل های ترافیکی با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم و مورد نیاز را از آنها جویا باشید تا بتوانید به راحتی تصمیم خود را برای خرید نهایی کنید.

تصویر 3
خرید بهترین دکل ترافیکی

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از دکل های ترافیکی را دارید می توانید با بررسی هر کدام از انواع این دکل ها، به راحتی آن را مورد سفارش قرار دهید که البته در صورت مورد پسند واقع نبودن نیز می توانید طرح و ابعاد مورد نظرتان را اعلام کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن دکل مورد نیاز شما را طراحی و ارسال کنند. برای خرید کافی است بر روی محصول مورد نیاز خود کلیک کرده و روند خرید را طی کنید تا بتوانید به مرحله پرداخت برسید. لازم به ذکر است که در نصب دکل ترافیکی مورد نظر خود نیز از افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید تا دکل ترافیکی شما با دقت نصب شده و کارایی خود را به مدت طولانی ادامه دهد. البته دکل ها گاها نیاز به رگلاژ و بازبینی دارند تا بتوانند کارایی و عملکرد صحیحی را از خود نشان دهند.

تصویر 4
توانمندی های دکل ترافیکی

از مهمترین و اصلی ترین توانمندی های دکل دوربینی ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          طراحی و تولید دکل هایی با پایه های چند منظوره

–          تولید پایه ی بسیار مناسب برای نصب دوربین که در این روند مشخصات دوربین نیز لحاظ می شود.

–          امکان تولید دکل هایی با ارتفاع 6 متر و کنسولی در اندازه 15 متر

با پیشرفت تکنولوژی امروزه بسیاری از شرکت های سازنده دکل ترافیکی به دنبال افزایش توانمندی های دکل های مذکور هستند تا از این طریق یکی از بهترین و باکیفیت ترین دکل را عرضه کنند و رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند.

تصویر 5
تجهیزات دکل ترافیکی

دکل دوربین ترافیکی از تجهیزات و لوازم بسیار متعددی ساخته شده است که هر کدام از این تجهیزات با استفاده از جوش های کربن دی اکسید در کنار یکدیگر واقع شده و کارایی خود را به نمایش گذاشته اند. از مهمترین تجهیزات دکل دوربین ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          پایه های دکل

–          بدنه دکل

–          پیچ و مهره

–          سیم کشی های داخلی دکل

–          دوربین ها

–          جعبه مدار دوربین ها

روزانه شاهد افزایش نصب و استفاده از دکل کنترل ترافیک  در بزرگراه ها و آزادراه ها هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.